۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۰۳

در گفتگو با مهر مطرح شد:

نتایج گسترش فولاد فراتر از انتظار بود/ تشریح مراسم خداحافظی رسول خطیبی

نتایج گسترش فولاد فراتر از انتظار بود/ تشریح مراسم خداحافظی رسول خطیبی

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با اشاره به نتایجی که این تیم در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال کسب کرد، گفت: نتایج فراتر از انتظارات من بوده ولی جدای از نتیجه از روند رو به رشد تیم خیلی خوشحال هستم.

غلامرضا سمندر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد این تیم در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر خاطرنشان کرد: تا اینجای کار جدای از نتایجی که کسب کردیم روند رو به رشدی که داشتیم برایمان واقعا رضایت بخش بوده است. ما در هر بازی نسبت به دیدار قبل بهتر شدیم. کادر فنی تیم ضعف‌ها را شناخته و در صدد رفع آنها بر آمده است.

وی با بیان این که نسبت به آینده تیم خیلی امیدوار است، گفت: مطمئن هستم که آینده خوبی در انتظار تیم است. نتایجی که تاکنون کسب شده، فراتر از انتظار ما بوده است. ما جدای از دیدار مقابل استقلال که البته در آن بازی هم خوب کار کردیم در سایر دیدارها خوب نتیجه گیری کردیم. در این پنج بازی من صبای قم را بهتر از سایر تیم‌ها دیدم که خیلی ما را اذیت کرده بود.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با اشاره به دیدار هفته ششم برابر داماش گیلان عنوان کرد: در این بازی میزبان هستیم که امتیازاتش برایمان خیلی مهم است و به دنبال کسب هر 3 امتیاز این بازی هستیم تا بتوانیم روند خوبی را که داشتیم را ادامه دهیم.

سمندر در خصوص هدفگذاری این باشگاه نیز تصریح کرد: همیشه می‌گویند که تیم های تازه وارد به لیگ برتر به نوعی آسانسوری هستند ولی من قبل از شروع لیگ هم گفته بودم که اینطوری نخواهیم بود. ما به فکر بالای جدول نبودیم ولی گفتیم که اگر رتبه تیم تک رقمی شود که خیلی خوب خواهد بود. برنامه ما سه ساله است و در سال سوم سهمیه آسیا را می‌خواهیم.

وی با اشاره به مراسم خداحافظی رسول خطیبی از فوتبال عنوان کرد: ما برنامه خوبی برای او داریم. نمی‌خواهم کار تبلیغی انجام دهم. مثلا بگویم که بایرن مونیخ را دعوت می‌کنیم. ما با خودش صحبت خواهیم کرد. قصدمان این است که در تعطیلی بعد از هفته هفتم یا نیم فصل یک مراسم را در شان رسول برگزار کنیم و یک بازی خوب را هم در نظر می‌گیریم که به موقع اعلام خواهد شد.

کد خبر 2119860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha